Η σύνδεση στην ΕΒΔΑΦ επιτρέπεται μόνο στους αδειοδοτημένους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών και τους φορείς του δημοσίου ή ιδιωτικού τομέα. Για τη σύνδεση στην ΕΒΔΑΦ είναι απαραίτητη η επικοινωνία με τον διαχειριστή της ΕΒΔΑΦ.
Ο πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών υποχρεούται να υπογράψει σύμβαση παροχής υπηρεσιών με τον ανάδοχο του έργου «Ανάπτυξη, Εγκατάσταση και Συντήρηση της Εθνικής Βάσης Δεδομένων Αναφοράς για τη Φορητότητα (ΕΒΔΑΦ) καθώς και τη Λειτουργία και Διαχείρισής αυτή για χρονικό διάστημα πέντε (5) Ετών». Πριν την σύνδεση του με την ΕΒΔΑΦ οφείλει να διεξάγει ορισμένες δοκιμές, σε συντονισμό με το Helpdesk, ώστε να επιβεβαιωθεί ότι δύναται να συνδεθεί, επικοινωνήσει και να κάνει χρήση των λειτουργιών της ΕΒΔΑΦ.
Η κανονική Περίοδος Λειτουργίας του Help Desk είναι από τις 9:00 πμ. μέχρι τις 7:00 μμ. Ελληνική τοπική ώρα (GMT +2), Δευτέρα έως Παρασκευή εκτός από τις Ελληνικές Εθνικές Αργίες (π.χ. Πρωτοχρονιά, Θεοφάνια, Καθαρά Δευτέρα, 25η Μαρτίου, Μεγάλη Παρασκευή, Πάσχα, Δευτέρα του Πάσχα, Πρωτομαγιά, Αγίου Πνεύματος, 15η Αυγούστου, 28η Οκτωβρίου, Ανήμερα και επόμενη των Χριστουγέννων).
Σε όλους τους συνδεδεμένους φορείς παρέχεται υποστηρικτικό υλικό. Ενδεικτικά, στο υποστηρικτικό υλικό περιλαμβάνονται όλες οι διαδικασίες που σχετίζονται με τη φορητότητα ενός αριθμού, περιγραφή των τρόπων σύνδεσης της ΕΒΔΑΦ, οδηγός χρήστη για την ΕΒΔΑΦ, κ.α. Η πλήρης τεκμηρίωση των υπηρεσιών της ΕΒΔΑΦ παρέχεται μόνο στους συνδεδεμένους φορείς.
Τελευταία ενημέρωση: 09/09/2014